demicandeias.reismee.nl

Mijn eerste week als Au Pair!

Na een heel fijn afscheidsfeestje te hebben gehad met famile en ik verrast werd met vele cadeautjes en een lekker etentje met Niels, zou de volgende dag mijn avontuur echt gaan beginnen! En die begon al op het vliegveld... ten eerste was mijn koffer te zwaar en moesten er spullen eruit gehaald worden en verplaatst worden naar mijn handbaggage. Niet alles paste erin dus moest ik spullen achter laten in Nederland. Na nog vele tranen te hebben laten vloeien bij mijn ouders moest ik naar de douane. Bij de douane zij een stewardess tegen me dat het nog 20 minuten lopen was naar mijn gate en ik had nog 20 minuten! Bij de douane en bij de paspoortcontrole stond nog een lange rij. Toen had ik nog 10 minuten voordat de gate ging sluiten, ik dacht al dit ga ik nooit halen. Stress! Stress! Stress! Volgens mij heb ik nog nooit zo gestresst als toen. Ik kwam 5 minuten na de sluiting aan en gelukkig stond er nog lange rij bij de gate. pfieuw wat een opluchting. Daarna was alles goed gegaan en was ik eindelijk in Londen!

Daar stond ik dan te wachten op City Airport met mijn zware koffers op mijn gast moeder. Gelukkig stelde mijn gast moeder mij gerust en gingen we met de tube naar Westfield om te gaan lunchen. Toen zijn we met de auto de kinderen gaan ophalen van school. Het zijn allebei echte schatjes! Alexandra is 3 jaar en was meteen heel erg knuffelig en speels naar me. Sebastian is 5 jaar en was in het begin wat terug houdender, nu speelt hij heel graag met me. Wat ook wel grappig is dat de kinderen van de Beckhams naar dezelfde school gaan als die van Sebastian. Toen we aan het wandelen waren om de tuin van de school was Sophie,mijn gast moeder, van ''hier wonen de Beckhams''. Best wel cool haha.

Links rijden was trouwens wel heel erg wennen voor me. Ik werd er zelfs een beetje duizelig en misselijk van in het begin. Daarnaast heeft ze ook een hele grote auto en dat is best lastig in zo'n drukke stad. Ik was erg oplettend in de auto, terwijl dat nergens voor nodig was.

Toen kwam ik eindelijk aan bij mijn nieuwe thuis. Daar heb ik mijn gast vader, Jeremy, ontmoet. Ook heel erg aardig. Mijn huis is erg groot en mooi. Mijn kamer is ook mooi. Ik bof heel erg met deze familie, het huis en natuurlijk de plaats.

De rest van de week moest ik de routine leren kennen van de familie en leren wat er van me verwacht wordt. In de ochtend sta ik om 7 uur op om de kinderen aan te kleden en te helpen met eten en ze uit de deur te krijgen om naar school te gaan. De rest van de dag heb ik voor me zelf en in de avond help ik de familie met opruimen en voorbereiden van het eten en help ik de kinderen met eten, was ik ze en breng ik ze soms naar bed. Soms moet ik Sebastian van school halen met de tube. Het is erg relaxed dus.

Ealing, het gebied waar ik woon, ben ik gaan verkennen deze week. Het heeft een winkelcentrum, een park en een school waar ik binnenkort een cursus ga volgen. In het weekend heb ik Oxford street bezocht. Op zondag ging met twee andere au pairs erop uit. We zijn naar Hyde Park geweest en wezen shoppen in Westfield.

Voor de aankomende week heb ik ook al plannen. Ik ga een workshop Swing Dance (jaren 50 dans) volgen en naar de musical Billy Elliot met de International Students House. Ik kijk er naar uit!

Reacties

Reacties

Fiona Zwart

Wouw meid,ik zeg Top!!!! Wat ik hier lees....Go for it!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active