demicandeias.reismee.nl

Artistieke Camden

Al weer 2 en een halve week is weer voorbij. Wat gaat het snel! In mijn vorige blog zei ik iets over Swing Dance en Billy Elliot the musical. Ze werden beide georganiseerd door de International Students House. En van beide ik heb ik enorm genoten! Bij de workshop Swing Dance draaide ze jaren 20 jazz muziek en we moesten met partners dansen. Swing Dance is een hele sociale dans, dus gingen we alle partners rond om mee te dansen. Zo leerde je ook weer iedereen kennen. Ik hoop dat ze meerdere workshops gaan organiseren, want dan ga ik er zeker weer heen! De volgende dag ging ik naar Billy Elliot de musical. Hele goeie musical vind ik met hele mooie dans stukken ertussen. Het was in heel mooi oud theater, Victoria Palace. Het enige wat soms lastig was, was een Geordie accent van de acteurs. Zeker tijdens het zingen. Maar het was zeker een leuke ervaring om naar een theater in Londen te zijn geweest.

Woensdag was dan mijn eerste dag school na bijna 5 maanden! Ik heb het wel gemist hoor. Twee dagen per week ga ik naar een engelse cursus en de planning is tot de kerstvakantie. De bibliotheek en de sportschool zitten erbij. Het is goed geregeld. Er zijn veel internationale mensen op de school en dat maakt het nog leuker.

Op zaterdagavond ben ik naar de pub gegaan! The Elephants Head in Camden, station Camden Town. Ik was met Vienne, au pair meisje, een jongen die ik ontmoet heb bij de Swing Dance workshop en een vriend van hem. Het was erg gezellig. Zeker als je denkt een normaal biertje te bestellen en je krijgt er een van een halve liter. Wat natuurlijk normaal is in Engeland... Camden is een leuke buurt om uit te gaan. Ik was erg verrast door de straten van Camden. Dus de volgende dag moest ik terug om er foto's van te maken. Het ziet er heel gaaf uit. Het is er erg artistiek/hipsterig/streetart. Heel erg cool. Daar is ook een bekende markt, Camden Market. Met allemaal streetfood en leuke tentjes. Zeker waard om er eens een kijkje te nemen als je in Londen bent. Zie de foto's!

Reacties

Reacties

opa&oma

Heel leuk om te lezen dat je het goed naar je zin hebt en dat je in een leuk gezin bent terecht gekomen. Het ziet er allemaal erg leuk uit.Geniet er maar van en maak er een leuke tijd van.Veel succes met je opleiding.
Bedankt voor de mooie kaart.

liefs opa&oma xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active