demicandeias.reismee.nl

Al weer een maandje in Londen!

De tijd vliegt! ik ben nu al een maandje in Londen. En wat is het leuk!

Tijdens de herfstvakantie kwamen de Opa en Oma van de kids over en bleven hier slapen. Hierdoor was het voor mij ook een beetje vakantie. Op maandag 26 oktober zijn we met zn alle er gezellig op uit geweest naar de Hampton Court Palace. Het is een prachtig paleis en enorm grote mooie tuinen in franse stijl. Het was een overweldigend paleis. Ik wist niet wat ik zag. Willem III heeft hier ook gezeten.

Op vrijdag 30 oktober ben ik met Sebastien naar een Halloween disco geweest bij de Park Club (sport centrum). De dag erna was het echt Halloween en die ben ik goed begonnen door om half 10 in de ochtend met Dagmar en Nicolina naar de dungeon te gaan. Toen waren we wel wakker haha. Een leuk begin van Halloween! Toen in Oxford street en Soho opzoeg gegaan naar een Halloween kostuum. Na uren zoeken hadden we eindelijk een feest winkel gevonden. Na besluit gingen we als red rinding hoods/musketeer/vampier. We hadden onze eigen draai er aan gegeven. Bij Nicolina thuis zijn we wezen optutten en daarna gingen we naar pub om wat te eten en te drinken. Maar toen moesten we nog opzoek naar een Halloween party... we hadden niet echt een plan voor die avond. Tijdens het zoeken kwamen er een meisje, verkleed als Alice in wonderland, en een jongen op ons af en vroegen of we met ze op de foto wilden, waarna we mee werden gevraagd naar een Halloween house party. En toen hadden we een Halloween feestje in Brixton! Leuk!

De zondag na Halloween had ik een aupair dag. Op die au pair dag kwamen au pairs van alle streken van Engeland. Het verbaasde me dat er nog best veel jongens tussen zaten. Heb toen een paar leuke meiden ontmoet.

Mijn cursus is trouwens ook erg leuk. Een hele gekke drukke leraar, maar ook wel een goeie. De klas is ook leuk. Ik heb er een frans meisje ontmoet met wie ik nu naar de gym ga na de les. Dus dat is wel gezellig.

Fijn weekend iedereen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active